top of page
Gospodarze wieczoru
Tomasz Kammel - Gala Logistyki, Transportu i Produkcji
Tomasz Kammel

Dziennikarz,

producent, scenarzysta i trener.

Autor i współtwórca cyklicznych audycji  dla  TVP. Specjalista w prowadzeniu festiwali, widowisk i koncertów dla szerokiej publiczności.

Jest Gospodarzem „The Voice of Poland” i „Pytania na Śniadanie” oraz kapitanem drużyny w „Kocham Cię Polsko”. Współzałożyciel firmy szkoleniowej Personal Reactor. Autor książki: „Jak występować publicznie… nie tylko w telewizji”.

Z powodzeniem tworzy kanał Kammel Czanel na YouTube (28 700 subskrybentów). Jego profil na Instagramie śledzi 13 000 obserwujących, zaś na Facebooku – 31 000. Rewelacyjny mówca i trener.

Adam Błuś - Gala Logistyki, Transportu i Produkcji
Adam Błuś

Wydawca, 

Eurologistics

 

Wydawca czasopism branżowych: Eurologistics, Truck&Business Polska, Logistyka Produkcji. Pomysłodawca Log24.pl, największego portalu branży TSL. Współtwórca wielu uznanych programów badawczych, w tym „Operatora Logistycznego Roku”. Jako organizator konferencji, od lat dostarcza bezcenną wiedzę menedżerom działającym w łańcuchu dostaw. Pasjonat wszystkiego co jest związane z logistyką i transportem, które przedłożył nad zostanie mistrzem świata w narciarstwie alpejskim. Prywatnie spełnia się w roli menedżera swojego syna, przyszłej gwiazdy tenisa ziemnego.

Piotr Szreter - Gala Logistyki, Transportu i Produkcji
Piotr Szreter

Agencja badań rynkowych

Data Group Consulting

 

Proponując przed laty uczestnikom rynku usług logistycznych projekt rankingu najwyżej cenionych firm, ujawnił nie tylko naturę badacza, lecz także pasjonata sportu, respektującego szlachetność rywalizacji sportowej, uznającego tabele wyników sportowych za nieodzowne jej uporządkowanie. Projekt „ujęcia wyników firm logistycznych w tabele” został wtedy zaakceptowany, gdyż położył kres przyznawaniu nagród branżowych nie według jasnych reguł gry, lecz niesportowo „przy zielonym stoliku”. Ranking Operator Logistyczny Roku, oparty na schemacie badania satysfakcji klientów, przez lata okrzepł, co więcej pozostał jedynym branżowym projektem marketingowym o charakterze badawczym w Polsce. Żadna inna branża nie może się takim powtarzalnym przedsięwzięciem pochwalić. Dewiza życiowa: Warto robić to, co jest tego warte.

bottom of page